Cześć witam na moim blogu o Stardoll!!!!!!

Witam was i zapraszam do dobrej zabawy!

Dyskusję

  • agata_m555,gabisia9,jagoda30,Keira-V,MisSylvi1555,monika2009,Parisia79

piątek, 5 lutego 2010

Darusia_26_03-Głosuj na nią 5/5!


To bardzo fajna dziewczyna;)
A oto jej prezentacja:
Hej , nazywam sie Daria . Bardzo lubię pływać i jeździć na rowerze . Lubię także serial "zbuntowani" . A moją ulubiona piosenką jest obecnie "ich liebe dich"
A to kilka rzeczy które chciałabym wam przekazać :
1. nie przyjmuje pustych zaproszeń !
2. Chętnie zapisuję sie do klubów , które mi polecacie :)(musi być w nich już trochę uczestników)
3. Nikomu nie podaje hasła pod żadnym pozorem !
4. Nie lubię przesyłania głupich łańcuszków o doładaowniach sp lub innych głupot...
5. za wpisanie się do mojej księgi gości odwdzięczam się również wpisem:)
6. Nie przyjmuje też propozycji typu np "pozwól zmnienić mi twój styl " ,lub coś równie głupiego.
Mam nadzieję że na nią zagłosujecie;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz